søndag den 18. november 2012

Velkommen til fætter Kæk ...

I dag er endnu en garder flyttet ind i huset - og SØD er han ...

Fandt ham på et loppemarked i nærheden hos den skønneste dame, som har næse for at finde spændende ting med 'navn' på - meget af det, hun har, er godt gammelt dansk design, keramik, porcelæn, glas og meget andet - blandt disse herligheder har hun også ting, som blot er 'søde' og ikke særlig værdifulde - og deriblandt min nye lille garder (ham til højre) - fandt ham i kurven med trælegetøj og håber bestemt ikke, at han bliver den sidste.



På øverste billede ses han sammen med min Kai Boysen garder, som jeg fik til min 50 års fødselsdag af mine søde svigerinder. Her ses de sammen, men de skal ikke forblive sammen - trommegarderen skal blive på sin plads i vinduet  i stuen og fætter Kæk har allerede indtaget sin plads på hylden på mit krea-værelse, se nedenunder - meget godt sted til ham. UPS kom også til at købe de små glasskåle og geleglas fra Fyns Glasfabrik  - det er ALTID rart med en bette glasskål ;-)


1 kommentar:

Merete sagde ...

Ih hvor er han fin ....
Ku også fint passe på min ønskesedlen ;0)