torsdag den 15. november 2012

Juleforberedelserne er sparket i gang ...

December måned er en dejlig tid - elsker alt det hurlumhej der er omkring julen, dog kommer jeg ofte for sent igang med mine forberedelser. MEN men men i år fik jeg mig selv sparket i gang.

Er ved at 'samle'/hækle juletræer til en skov, startede allerede sidste år, der blev det dog kun til en lille skov, men nu er der basis for en lidt større skov - skoven skal pynte i december måned på mit kontor på arbejde - inspirationen til træerne fandt jeg her ...

De hvide flettede stjerne - kender vi vist alle - disse er dog flettet i bredere strimler. Stjernerne er godt nok blevet lidt større end jeg forventet. De skal pynte i mit vindue på mit krea-værelse, det kommer vist til at ligne en hel snestorm ;-)

De røde hjerte - jah, de taler vist for sig selv - der er købt x-antal gaver hvorpå de skal bruges ;-)


1 kommentar:

Unknown sagde ...

JUL - hygge. Dejligt Birgit