onsdag den 21. november 2012

Hvor heldig har man lov at være ...

Har idag fået denne skønne Kähler koglestage af en sød veninde - er nok kommet til at sige mere end én gang, at jeg ønskede mig en sådan - hvor er det skønt at have sådanne mennesker med i sin bagage ;-) - flagene i skålen skulle jeg/vi bruge efter arbejdstid.


Og se nu her - hvor hyggeligt der kan være i vores mødelokaler på arbejde.

En flok gæve 'piger' i mit nærvær har længe 'plaget' for at lære at sy flagranker - og NU var dagen så kommet. 3,5 time med fuld koncentration, hyggelig snak om forkerte forskudsskemaer til øjenlåg der går helt ned i læsefeltet, spisning af sandwich og lækker kage - ja en mega hygge sceance - som i den grad tåler gentagelse - tak for godt samvær piger ;-)


Jeg har syet disse flag i mange år og har lært hos Mor'skaber.

2 kommentarer:

Merete sagde ...

Hvor hyggeligt ;0)

Unknown sagde ...

Ja Birgit. Det var en utrolig hyggelig aften. Tusind tak for det!