fredag den 26. juli 2013

Spor på Henne Strand

Dagen idag er nydt på Henne Strand - skønt sted, never been there! Det fineste hvide sand og Vesterhavet var blikstille og dejligt varmt.

Min mand ville ligge i den dejligste gryde i klitterne, mææææn jeg ved at mine små 'venner' (hugorme og andet kravl) ELSKER at ligge og sole sig i klitterne, såh fik overtalt manden til at rykke tættere på stranden.

Dejligt sted vi fandt der - så gik der nøjagtig 10 min. før mit falkeblik fandt disse spor i sandet - var det nu også hvad jeg frygtede ...




Ja de fineste spor efter hugorme - en stor og en lille - der røg den fornøjelse, bliver ALDRIG vild med at have dem i mit nærvær.

Straks blev tæppet rykket helt ned i vandkanten, så kunne der slappes af. Dem med solcreme er NU mere heldig end dem uden - og ja, jeg er den heldige ;-)

1 kommentar:

Merete sagde ...

Godt du slap væk i live ;0)
Fin ny baggrund i øvrigt ...