fredag den 14. juni 2013

Når nu ...

manden min har været nødt til at køre på arbejde igen - to timer efter weekenden er startet ...
fjernsynet er valgt fra ...
min fysioterapeut mener, at min klagende krop har bedre af gåture end af lange løbeture ...

hvor er det så heldigt, at jeg bor det skønneste sted - se selv billederne, som jeg ikke kunne lade være med at tage på min aftengåtur - sikke en dejlig start på weekend ;-)


Den smukkeste Rhododendron - helt Orkide-agtig ...


Udsigt over Mølle Sø - og med Himmelbjerget i baggrunden (helt ude i horisonten, lige på toppen hvor skoven går ned til højre) ...


Primitiv - men smuk i sin enkelthed - labyrinten på Siimtoften, jeg ved, at hvis lille- og storesøster havde været med, så havde de med sikkerhed løbet rundt efter hinanden (trods deres 22 og 24 år ;-)) 


Dejligt view ;-)



Ingen kommentarer: