mandag den 22. april 2013

Ikke mange kreativiteter lige i øjeblikket ...

men mange smukke og gode oplevelser istedet.

Ugen startede med at jeg fik en forsinket fødselsdagsgave - min vildt kreative svigerinde har fluks afluret min nye passion for gardere ;-) - en helt fantastik flot notesbog beklædt med stof og en sød broderet garde på, hvor heldig må man være!!!



Den skal bruges til at notere om de steder, butikker og andre seværdigheder som jeg på sigt skal have besøgt, og som jeg ikke magter at gemme på i mit hoved. Ligeledes skal den rumme hvilke hjemmelavede gaver jeg har givet til hvem.

Weekenden har været hektisk, hyggelig og meget smuk. Lørdag var vi til en meget smuk bisættelse. Min onkel, som for tidligt har måttet forlade denne jord - fik den smukkeste afsked af sin familie, han har tydeligvis været elsket og vil blive savnet - et ungt par sang Er der nogen i himlen af Danser med drenge - det smukkeste og mest sigende jeg har hørt til nogen afsked (der var kampen for at holde tårerne væk tabt i mit tilfælde).

Jeg fik i mit hektiske program presset en lang løbetur ind i det smukke solskin, som gav mulighed for fregner på næsen og masser af fred i hovedet.

Senere på dagen kaprede vi vores nabo til vores surprise-tradition. Når man fylder rundt, laver vi på et eller andet tidspunkt en surprise for vedkommende. En del af surprisen var en chokolade-konkurrence, 8 stykker chokolade skulle smages, bedømmes og gættes - og til vinderen var der en præmie, ja gæt selv - en æske chokolade. En sjov og hyggelig konkurrence - passede helt perfekt til fødselaren, som går meget op i gode råvarer, delikatesser og god mad.


1 kommentar:

Merete sagde ...

puha ... for en smuk sang ... snøft ;0)