søndag den 6. januar 2013

Årets første fødselsdagsgave ...

Måske skulle mit nytårsforsæt (i stedet for det som jeg havde glemt) have været, at være i god tid med de hjemmelavede gaver - nå, men pyt strikkeposen til mormor blev færdig 1 time før afgang.

Der er lidt nostalgi i posen, det broderede stykke er et uddrag af en sofapude som min mands mormor har broderet for mange år siden (kan godt blive lidt i tvivl om hvad hun ville tænke, hvis hun så at jeg har klippet puden i stykker). Det lilla stykke stof har jeg købt hos Joann, hobbyforretning i Florida eller også var det da jeg var i Main. Hvis vi ser en Joann forretning, er det absolut et MUST at besøge den. Har forresten ikke meget stof tilbage derfra, så endnu et godt argument for at besøge Florida igen!!!


3 kommentarer:

Merete sagde ...

Ih hvor er den blevet fin ...
ønsker mig en til jul ;0)

Unknown sagde ...

Hvor er den sød Birgit. Du er bare for kreativ. Det savner jeg virkelig!

Anonym sagde ...

Hej Birgit hvor er den fin, hyggeligt med lidt retro. Vil du med mig til broderi/ rya kursus i Århus onsdag den 30.1 kl. 19- kl 22.30. Malene