tirsdag den 1. januar 2013

Årets første dag ...

Efter en langsom start på dagen - pga. sent i seng efter en dejlig nytårsaften i hyggeligt selskab med god mad og drikke - var det tid til årets første løbetur - i det dejligste vindstille og solskinsvejr. Turen gik perfekt og mange gode tanker blev tænkt.

Et lille tilbageblik på sidste års julegaver ... - jeg fik kreeret en del julegaver, som jo af gode grunde ikke kunne vises før jul!.

Tørklæde/sjal til mormor med en 'sikkerhedsnål' af kohorn (købt i sommerferien).



Tørklæde til min kreative svigerinde - det er ikke uden præstationsangst at lave julegaver til hende, men er nu selv ret tilfreds med resultatet. Der var godt drive i strikningen undervejs - kanten er fra det kendte Camomille sjal af Helga Isager.



Halvfærdige grydelapper til min kære kollega (de er netop blevet færdige i går).



Halvfærdige halvvanter uden fingre til min gode veninde (der mangler pt. kun et par pinde på sidste vante).



Genbrugs brød- eller frugtkurv, hæklet af stofstrimler af et gammelt lagen - til min søde niece som samler på flyt-hjemmefra-ting.





1 kommentar:

Merete sagde ...

Dejlige gaver .. jeg er MEGET glad for mit tørklæde ;0)