torsdag den 20. marts 2014

Krea-klubben i aktion ...

Så har Krea-klubben igen været samlet - denne gang 7 skønne, kreative, hyggelige og super søde piger!

Tak til alle og ikke mindst til Mor'skaber som igen, igen lagde hus til.


Traditionen tro - fyldtes et bord med ALLE kreativiteter. Mange slags poser blev lavet denne gang - frugtposer, håndarbejdsposer (man kan jo ikke have en reklame plastik pose med, vel ;-)) og poser til opbevaring af diverse ...



Jeg fik selv lavet dette net til mit fitnesstøj - og den har været i brug og er helt perfekt!

Først den ene side ...


... og så den anden side.

Fra min tid sammen med Karoline koen har jeg nogle stofkalendre (som var VILDT populære dengang) - den blev klippet i stykker og syet sammen med noget passende stof.


Jeg fik også lavet en toilettaske (er syet færdig nu). Startede med en anden model, den virkede dog ikke for mig, derfor denne og derfor vender lynlåsen lidt anderledes end hvad jeg ellers ville have valgt.

Den lille grønne pung, har jeg set lavet på forskellige blogs - og skal bruges til min oplader til min mobil og til at opbevare min høretelefoner i - kan evt. hænges i en key-hanger.

Posen til højre er til 'lillesøster', som er blevet bidt af en gal hæklenål, hækler hele tiden og er super dygtig ;-)

Den store halvfærdige pose er til mine egne håndarbejder (de lidt større af slagsen). Resten af Karoline kalenderen blev brugt og en gammel grøn Sødahl løber - fundet i min tantes genbrugsbutik (Sødahl var vildt populær sidst i halvfjerdseren, da jeg startede min krea-periode, som ikke er sluttet endnu - heldigvis). For at pynte lidt på den ene side, har jeg broderet 'Strikketøj'.


3 kommentarer:

Merete sagde ...

så fint ... ;0)

Anonym sagde ...

Fine sager. KH Sanne

Anonym sagde ...

Flot, glæder mig til næste gang. Knus Malene