søndag den 8. december 2013

Sort lakrids ...

(Okay det er så vist et par dage siden jeg har lavet dette indlæg - ses tydeligt af billederne ;-)) Men blusen har været på for første gang idag- og den er perfekt!)

Sort lakrids hedder farven på denne strikbluse, som jeg har begået hen over sommeren.

Den har reddet mange køreture rundt i det ganske land og turen til Amsterdam i sommerferien (læs, afholdt mig fra at sove).

Fin er blusen blevet og helt enkel i dobbelt perlestrik og facon - inspireret her.


En lille neonpink detalje ...



Lige et enkelt billede fra Amsterdam. Jeg har taget masser af billeder og det er faktisk temmelig svært at vælge ét ud - jeg elsker deres huse, kanaler - forhåbentlig ikke sidste gang, vi har været i Holland.



2 kommentarer:

Merete sagde ...

Den er da blevet super fin ♥

Anonym sagde ...

Wauw en fed trøje Bowie