lørdag den 16. februar 2013

Retur fra tøsetur ...

Pigerne (store- og lillesøster) og jeg har været i sommerhus i Skagen. FEDEST - der er hygget, lavet lektier, gået tur til Grenen og alene-gåtur for mig, max shoppetur og gode indkøb, daset, læst, set fjernsyn og hæklet. Her lidt stemningsbilleder fra dagene ...


Jeg elsker at gå rundt og kigge på huse - se lige denne lille hyggelige baggård, slet ikke til at stå for ...


Smukkere end smuk og dejligt fredeligt - en times tid her HELT alene = ren meditation.


Der vrimlede med søpindsvin på gåturen til Grenen, fandt heldigvis også en hulsten og en hjertesten (en sten som har hjerteform) - så det blev en vellykket gåtur!


Pigerne elsker heldigvis lige som jeg at gå i Genbrugsbutikker, her ses mine fund - 2 grønne duge, et rejseatlas (skal måske bruges til at lave en foldetaske af) og de fineste gule kurve, som jeg ikke ved hvad skal bruges til - men UDELUKKENDE købt fordi de er gule ;-)


Lidt kreativt blev det også til, men havde håbet på mere (ikke første gang at jeg er for ambitiøs). Udsigten er for stuevinduet - vandet anes i baggrunden og et stort skib til højre ...




2 kommentarer:

Merete sagde ...

Dejligt med lidt ferie ... især når man har det til gode ;0)
Lækre duge du har fundet - fede farver ;0)

Unknown sagde ...

Ser virkelig hyggeligt ud. Skønt!!