onsdag den 7. november 2012

FEDESTE nye løbesko ...

Endelig fik jeg taget mig sammen til at købe nye løbesko - det holdt hårdt,  både at komme afsted og at beslutte hvilke sko det skulle være. Var på løbebånd og blev filmet, 6 par sko blev testet. Kors hvor er der stor forskel på pasformen - valget faldt på disse ...


Mizuno, super fed pasform, ligesom at sætte sig i en dejlig lænestol der former sig nøjagtig efter min krop - spøjs farve, men blev ret vild med den - også er der et touch af orange - og det er lidt hipt for mig i øjeblikket, og allerbedst fik overtalt ekspedienten til at give mig dagens absolut bedste tilbud og jeg er bestemt tilfreds. Nu kan det kun gå for langsomt med at komme ud på første tur ...

2 kommentarer:

Merete sagde ...

2 par ... er det nu nødvendigt? ;0)

WintherTid sagde ...

Et par nye og et par gamle ;-) som skal ud i reolen og stå, det er aldrig nemt at gå af med sådan et gammelt par.